יום חמישי, 21 בפברואר 2013

כדוש מכבי

איזה שבוע נהדר!
לאחר הפסקה קצרה, ולפני הפסקה קצרה נוספת, הרחיק מסעינו לפינות נידחות במפת הכדושים הארצית. ובכן, ציינתי בפוסט הזה שאני עתיד לבקר כדוש מודיעיני. אך לא ציפיתי שארחיק עד למרפאת מכבי ברחוב תלתן 8.
זה זמן שזכיין מפעיל דוכן קפה ומתוקים בקומה הראשונה של המבנה, אך מעודי לא שמתי לב לנוכחותם של כדושים בין המוני החולים העולים לרופאים בקומה השניה, לבין הקהל האלטרנטיבי חובב הדיקורים והכירופרקטיקה שממתין בקומה הראשונה.
השבוע האחרון הפתיע לטובה באופנים רבים, החל מבחירתו של כריס פול ל- MVP, כלה בבלוק של קובי על לברון, 30 נקודות לדוראנט ושלושה בפנים של חואקים נואה בעודו עושה טראש טוקינג. תודה לך כריס.
התרחש עוד משהו חוץ מאול-סטאר ה- NBA?
אה כן! כל המדינה געשה עקב חדשות מ- 2010 שהתפרסמו-בכל-רחבי-האינטרנט וחברי כנסת שככל הנראה אינם בקיאים בחפירת מידע שאינו מופיע בתוצאה בעמוד הראשון של גוגל עשו ממנו חדשות שוב. נהדר ורלבנטי גם יחד.
מה שכן, לאחר מאמצים כבירים וחודשיים של עבודה התקמפל הפרוייקט שאני מפרלנס בו בנמל!

כלל האירועים הנראים לעיל סיימו את מכסת האירועים הטובים להשבוע ולצערי לכדוש של מכבי לא נותר סיכוי. אל אף מרקם טוב, הוא שוקע בבינוניות יתרה ועטיפת קוקוס קטיפתית יבשה. וכן טעם כללי דומה באופן מחשיד לקונדיטוריה ללוש במכבים. יחד עם זאת, אינו גרוע כמו כמה וכמה כדושים שכיכבו כאן בשבועות קודמים.

יאמרו אחדים, "איך לא שמת לב לכדוש המופיע בבניין המרפאה, הלעולם לא ניגש אתה לשם"? והתשובה היא כן, בנוסף ליכולת אכילת כדורי שוקולד בלתי נלאית, אני מחזיק בשיא ישראל לנוער בבריחה מבתי חולים, מרפאות והשארת הורים הממומים לחתימה על מסמכי שיחרור-ללא-אישור-בית-החולים. ומה תאמרו על אח קטן, בן 11, שגם לאחר זריקה זוכר לקנות עוד כדוש לאח הגדול, מניח אותו על השולחן, מחכה שאקום.
קסם,
תודה לך +Itai Shani !


שקית הנייר נמכרה עם הכדוש במקור, אין כבוד



המחיר: 4 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה